Dezvoltarea unei identități vizuale
Culorile, fontul și grafica au o importanță deosebită în raport cu percepția potențialilor clienți asupra companiei. Pornind de la acest fapt, stabilim obiectivele unui identități vizuale optime cercetând în amănunt fiecare obiect de activitate, dar și caracteristicile publicului vizat.
Un nume, o siglă, un font diferit, precum și structura grafică sunt componentele pe care ni le amintim cu toții atunci când auzim numele unui business.
Deși, în ochii publicului larg, elementele ce definesc identitatea vizuală par a nu avea nici cea mai mică importanță, ele reprezintă chiar un factor decizional marcant.
La nivelul subconștientului uman este realizată diferența între o identitate vizuală bine structurată și atent selecționată și imaginea unei afaceri care nu creează nicio impresie.
Logo cu impact asupra publicului
Logo-ul, sigla sau emblema unei companii reprezintă un element ce trebuie să transmită mai mult decât un obiect de activitate.
Un logo trebuie să fie ușor de reținut și să lase în memoria publicului impresia calității. Statistic vorbind, oamenii au tendința să își amintească acele elemente deosebite care le-au distras atenția măcar pentru o clipă.
Un logo realizat profesional, poate fi elementul cheie ce va face ca o firmă să fie recunoscută cu ușurință și identificată într-o mare de companii ce activează în același domeniu.
Pentru mai multe detalii despre modurile în care îți putem crea o identitate vizuală reprezentativă şi originală, te rugăm să ne trimiți un mesaj prin intermediul formularului de mai jos.